پورتال سوالات کارشناسی ارشد 1391 - سوالات ارشد 92
پورتال سوالات کارشناسی ارشد 1391 - سوالات ارشد 92
پورتال سوالات کارشناسی ارشد 1392 - سوالات ارشد 92
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت:براساس اطلاعات ارايه شده از سوي سازمان سنجش و آموزش كشور در سال گذشته درصد پذيرش دانشجويان دانشگاه پيام‌نور در مقطع كارشناسي ارشد و دكترای نيمه‌متمركز 2 برابر دانشگاه آزاد بود.
به گزارش اخبار پیام نور عبدالله معتمدی گفت: فارغ‌التحصيلان دانشگاه پيام‌نور به دليل ساختار آموزشی اين دانشگاه و نوع آزمون‌ها و متون آموزشی، از كيفيت بالايی برخوردارند، اين كيفيت را می توان به راحتی در پذيرش مقاطع بالاتر و آزمون‌های استخدامی استخراج كرد. وی افزود:براساس اطلاعات ارايه شده از سوي سازمان سنجش آموزش كشور در سال ۸۹ درصد پذيرش دانشجويان دانشگاه پيام نور در مقطع كارشناسي ارشد 2 برابر دانشگاه آزاد بود، و درصد قبولی دانشجويان دانشگاه پيام‌نور در آزمون دكتراي نيمه‌متمركز كه سال جاري برگزار شد نيز 2 برابر تعداد پذيرفته‌شدگان دانشگاه آزاد است.
همچنین پایگاه اخبار پیام نور ( pnunews.com اضافه می کند بر اساس آمار سازمان سنجش از هر ۲۵ نفر شرکت کننده از دانشجویان پیام نور یک نفر در مقطع کارشناسی ارشد سال ۸۸ پذیرفته شده است در حالی که بر اساس همان آمار به ازای هر ۴۱ نفر شرکت کننده از دانشجویان دانشگاه آزاد یک نفر پذیرفته شده است




سوالات ارشد تا دکتری1391

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:, توسط ازمون |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.